TGRT Ailesi'nde Değişim Rüzgarı


TGRT Haber, TGRT Belgesel, TGRT Avrupa ve TGRT FM yayın kuruluşlarından oluşan TGRT Ailesi, “Artık Yeni Bir TGRT Haber Ailesi Var” diyerek Türkiye’nin değişen dinamiklerini ekranlarına taşımaya hazırlanıyor. TGRT Ailesi; logoları, ekran formatları ve renklerinde başlattıkları değişimi duyurmak amacıyla 22 Nisan 2014 tarihinde İhlas Holding binasında bir lansman töreni gerçekleştirdi.

İhlas Holding’in Türkiye Gazetesi’yle başlattığı değişim rüzgarı, TGRT Ailesi’yle devam ediyor. Yayın hayatına başladığı 1993 yılından bu yana doğru, tarafsız ve gerçek haberci kimliği ile izleyicilerin beğenisini toplayan TGRT Ailesi, “Daima Öncü” vizyonundan hareketle başlattığı dönüşüm hamlesiyle pek çok yeniliğe imza atmaya hazırlanıyor.

Yeni logosu, canlı renkleri ve yeni ekran görüntüsüyle Türkiye’nin dört bir yanındaki ev ve işyerlerinde haberciliğin ilk adresi olmayı hedefleyen TGRT Haber, yeni yayın içeriğiyle de iddialı.

TGRT Ailesi dönüşüm hareketinin ilk adımını atmak ve değişimin simgesi olan yeni logosunu tanıtmak amacıyla 22 Nisan 2014, Salı günü yayın merkezinin bulunduğu İhlas Holding binasında bir lansman töreni gerçekleştirdi. Törende TGRT’nin 21 yıl içinde imza attığı başarılarlarla ilgili bir kısa film izlendi. Ardından simgesel olarak eski logoya veda edildi ve yeni logo tanıtıldı.

Lansmanda bir konuşma yapan İhlas Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Mücahid Ören, İhlas Holding olarak başlattıkları değişim rüzgarını ve TGRT Ailesi nezdindeki dönüşüm hareketini şu sözlerle özetledi: “Bugüne kadar yürüttüğümüz çalışmalarda ve faaliyette bulunduğumuz sektörlerde hep ‘öncü’ olacak kararlar almaya çalıştık. Bundan sonra da  ‘Daima Öncü’ olmamızı sağlayacak çalışmalar yapmaya devam edeceğiz. ‘Yeni Türkiye’nin Yeni Türkiye’si’ diyerek habercilikte gazetemizle ortaya koyduğumuz iddiayı, şimdi de TGRT Ailesi’yle pekiştiriyoruz. TGRT Haber, herkesin sesi olacak. İş dünyası, Türkiye tablosunu TGRT ekranlarından izleyecek. Siyasetin nabzı TGRT ekranlarında atacak. Yayın çeşitliliğimiz ve ekranlara taşıdığımız tartışma platformları ile gündeme yön vereceğiz. Medya sektöründe yaşanan dijitalleşmeyi ve sosyal medya entegrasyonunu da dikkate alarak, dönüşüm hamlesini televizyon ekranlarının ötesine de taşıdık. Tabletlerde, telefonlarda ve web sitesinde de haberciliğin altın kurallarını sergileyerek daha dinamik bir habercilik gerçekleştireceğiz.”